"A virtuális asszisztens, egy gyűjtőfogalom, amit azokra a magasan képzett szakemberekre használunk, akik virtuálisan, a távolból segítenek egy-egy vállalkozásnak (vagy akár egyszerre többnek is), támogatják annak működését." Kiss-Márton Adrienn

A facebookon túl is van élet
Avagy mennyi mindenben tud segíteni nekünk egy virtuális asszisztens a facebook posztoláson kívül

 

Egyre inkább felkapott szakma hazánkban is a virtuális asszisztens, ami nem is csoda, hisz a kisvállalkozások felé minden csatornából, fórumról a „MARKETING KÖTELEZŐ” árad.

 

  • Legyen facebook oldalad, sőt az már nem elég,
  • legyen facebook csoportod is,
  • legyél jelen az instagramon,
  • legyen weboldalad,
  • blogod,
  • hírleveled és még sorolhatnám.

 

Ezek is a vállalkozói lét szükséges kellékei, de ezzel nincs vége a feladatok tömkelegének, a megoldásra váró problémáknak. Ezzel mi, virtuális asszisztensek is tisztában vagyunk és ahogy a virtuális asszisztens definíciójából is olvasható, a VA nem feltétlenül csak a marketing asszisztensi feladatokat képes ellátni. Tapasztalataitól, végzettségétől függően sokféle feladatot el tud látni. Mai interjúmban, egy olyan virtuális asszisztenst mutatok be Neked, aki a szakma egy újabb spektrumára világít rá. Ismerjétek meg Hamvai Mária Mariann-t, a www.virtualis-asszisztencia.hu megálmodóját és motorját.

 

Mióta vagy a virtuális asszisztens pályán?

2014-ben indítottam el a vállalkozásomat, a szolgáltatásomat, vagyis már lassan 4 éve vagyok a piacon. Láttam a körülöttem élő vállalkozók napi életét, hogy mennyire leterheltek, mennyire nincs idejük semmire, folyamatosan dolgoznak és valahogy mégsem jutnak 1-ről a kettőre. Nekik szerettem volna segíteni.

 

Milyen szolgáltatásokat kínálsz az ügyfeleid részére?

Sokféle szolgáltatást nyújtunk, főként azon vállalkozóknak, cégeknek szeretnénk segíteni, akik még „kicsik vagy kezdők” és a napi ½ -1 órára nem érdemes felvenniük alkalmazottat vagy „nagyobbak” még sincs irodájuk, mert nincs rá szükségük, meg tudnának fizetni egy alkalmazottat, de nem szeretnének, mert nem tudnak 8 órás a teljes munkaidőt kitöltő feladatokat adni neki.         

A háttértámogató feladatokra egy virtuális asszisztens, akinek a folyamatos tanulás, a probléma megoldás a motivációja, tökéletes megoldás.

Az általunk kínált szolgáltatások (a teljesség igénye nélkül):

  • céges adminisztráció, személyi asszisztencia
  • könyvelési anyag előkészítése, rendezése, igény esetén eljuttatása
  • kimutatások, táblázatok készítése
  • munkaidő nyilvántartások összerendezése
  • ügyintézés, engedélyezés, rendezvények, konferenciák szervezése.

 

Többes számban fogalmazol a kérdések megválaszolásakor, ezek szerint nem egyedül dolgozol?

Szerencsére már nem. Egyedül kezdtem bele a vállalkozásomba 2014-ben. A folyamatosan érkező megkereséseket azonban egy idő után nem tudtam egyedül ellátni. A hozzám forduló ügyfeleknek viszont mindig szeretek segíteni, így elkezdtem én is kiszervezni a munkáimat. Ma már 2 munkatárssal dolgozom együtt, akik hozzám hasonló attitűddel rendelkeznek. A munkatársak felvételével nem a szolgáltatási palettám bővítése volt a célom, sokkal inkább az általam képviselt munka minőségének biztosítása minél több ügyfél számára.

Hiszem és vallom, hogy mindenki azt csinálja, amiben ő a legjobb. Én a cégemet és a szolgáltatásaimat úgy tudom hitelesen képviselni, ha olyan szolgáltatásokat nyújtok, amiket adott esetben én is el tudok látni.

 

Mi az, ami számodra a legfontosabb virtuális asszisztensként a szakmában?

Számomra több fontos dolog is van. A szolgáltatásom magas színvonalon tartása, ennek érdekében a folyamatos tanulás, fejlődés elengedhetetlen. Az ügyfelek bizalmának elnyerése és megtartása.

 

Ha már a bizalmat említetted, mennyire fontos számodra, mekkora hangsúlyt fektetsz a bizalom elnyerésére?

Azt gondolom a mi szakmánkban elengedhetetlen. Ha valóban hosszú távon a virtuális asszisztens szakmából akarsz megélni, akkor soha nem szabad eljátszanod egyetlen ügyfeled bizalmát sem. Kicsi ország vagyunk, ahol a rossz hír gyorsan terjed. Elég egy ügyfél, aki elveszítette a bizalmát és nekem holnaptól már nem lesz munkám. Volt, van olyan ügyfelem, akinek a bizalma egy rossz tapasztalat miatt alapjaiban megrengett a virtuális asszisztensek irányába. Szerencsére lehetőséget adott számomra, hogy bizonyítsak és sikerült megváltoztatnom a véleményét a szakmánkról pozitív irányba. Azóta ő is elégedett ügyfelünk.

 

Mennyire érzik az ügyfeleid, hogy egyszerre több céggel dolgozol, több céget támogatsz a munkáddal?

Számomra minden ügyfelem egyformán fontos és kínosan ügyelek arra, hogy ők egy pillanatig se érezzék, hogy rajtuk kívül más ügyfeleknek is dolgozom.

Ezt hogyan tudod kivitelezni?

Odafigyeléssel, koncentrálással, jó időbeosztással, illetve remek munkatársakkal.

 

Milyen típusú ügyfelekkel tudsz hatékonyan együttműködni?

Ez egy nagyon jó kérdés. Az évek alatt számomra is kiderült, hogy kik azok, akikkel szeretek és tudok is együtt dolgozni. Ez azért különösen fontos, mert az ügyfél is elégedett, ha olajozottan megy a munka és én is jól érzem magam, hogy tudom teljesíteni a rám bízott feladatokat.

Hogy a kérdésedre visszatérjek, számomra az ideális ügyfél jellemzői:

  • innovatív gondolkodású
  • megbízható
  • teljesítményorientált
  • akivel egy hullámhosszon vagyunk
  • aki konkrétan meg tudja fogalmazni a kiszervezendő feladatokat, vagy nem fél segítséget kérni ezügyben

 

Ha egy mondatban összefoglalhatnád, hogy egy vállalkozás számára miért érdemes virtuális asszisztenst szerződtetni, mi lenne az?

A jó virtuális asszisztens szinte pótolhatatlan egy mai, modern és innovatív vállalkozás életében, mivel gondolkodásával, ötleteivel és munkájával maximálisan támogatóan-konstruktívan tud részt venni a cég és annak vezetőjének munkájában.

7ee0e9cc74c15c3a70df17366935ded2.png

Köszönöm az interjút és további sok sikert kívánok Neked a munkádban!

Kiss-Márton Adrienn

irodamanager

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualisasszisztens.blog.hu/api/trackback/id/tr3213838694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Virtuális Asszisztensek Magyarországon

Kishazánkban is gomba mód szaporodnak a virtuális asszisztensek. Blogommal a szolgáltatást szeretném bemutatni, népszerűsíteni, s hogy milyen lehetőségek rejlenek bennünk, virtuális asszisztensekben. Bízom benne, hogy a külföldi tendenciáknak megfelelően egyre több magyar vállalkozó is igénybe veszi szolgáltatásiankat, s kihasználják a virtuális vállalkozástámogatásban rejlő lehetőségeket.

Friss topikok

Címkék

10+1 előnye a home officenak télen (1) 5+1 tipp hogyan legyél virtuális asszisztens (1) adminisztráció (1) adminisztráció másodállásban (2) adminisztrátori támogatás (1) aliva (1) alvászavar (1) anyatalpaló (1) archiválás (1) assista (1) a jövő munkavállalója (1) a va-t nem a neve teszi virtuális asszisztenssé (1) beautyrobic (1) beköszönő (1) botka szilvi (1) branding (1) brandsupport (1) chatbot (1) controller virtuális asszisztens (1) controlling (1) e-asszisztens (6) első virtuális asszisztens felmérés Magyarországon (1) ewa (1) felmérés a hazai virtuális asszisztensekről (1) felmérés virtuális asszisztens (1) ferencz mónika (1) férfiak (1) férfi virtuális asszisztens (2) gördülékeny munkanap (4) halogatás (2) hamvai mariann (1) hatékony segítség (8) hogyan legyek jó virtuális asszisztens (1) hogyan legyél virtuális asszisztens (3) home office (1) interjú 2 hazai virtuális asszisztenssel (1) irodamanager (11) jövő munkavállalója virtuális asszisztens (1) karácsony (1) kintlévőségek kezelése (1) kiss-márton adrienn (6) kreatív tartalom (1) lurdy (1) magyar marketing fesztivál 2019. (1) márkaépítés (1) marketing (3) mea (1) megoldás munkaerőhiányra (1) mennyibe kerül egy virtuális asszisztens (1) mesterkurzus (1) miklovicz módszer (1) mire jó egy virtuális asszisztens (7) mit csinál egy virtuális asszisztens (11) munkaerőhiány (1) nem mindenki virtuális asszisztens (1) netasszisztens (1) nincs ügyfélszolgálat (1) nőuralom (1) nyomaszt a sok munka (1) olcsó virtuális asszisztens (1) online adminisztráció (3) online asszisztens (3) online vállalkozástámogatás (8) operatív vállalkozás támogatás (6) őrült hajtás (1) pályelhagyás (1) péter éva (1) pörzsölt móni (1) robotizáció (1) sárréti chilifarm (1) socialmads (1) storytelling (1) szalay ádám (1) szorít a határidő (1) szuperkonferencia (1) tartalomgyártás (1) tartalom készítés (1) termékfejlesztés (1) tökéletes virtuális asszisztens (7) tóth-hefler katalin (1) ügyfélszerzés virtuális asszisztensként (1) ügyfélszolgálatos (1) utazás szervezés (1) vállal (1) vállalkozás támogatás (2) va hungary (11) VA marketing (2) VA mentor (2) va mentor (12) VA piac (2) VA szolgáltatások (3) VA vs MAV (1) virtuális asszisztencia (22) virtuális asszisztens (32) virtuális asszisztensek (1) virtuális asszisztensek magyarországon (12) virtuális asszisztensek Magyarországon (16) virtuális asszisztensek társasága (2) virtuális asszisztenst keresek (3) virtuális asszisztens árak (2) virtuális asszisztens definíció (2) virtuális asszisztens feladatai (8) virtuális asszisztens felmérés (1) virtuális asszisztens képzés (1) virtuális asszisztens keres-kínál (1) virtuális asszisztens keres-kínálat (1) virtuális asszisztens kínálat (1) virtuális asszisztens közösség (2) virtuális asszisztens márkaépítés (1) virtuális asszisztens mit csinál (5) virtuális asszisztens szolgáltatás (6) virtuális asszisztens szolgáltatások (1) virtuális asszisztens vállalkozás (1) virtuális asszisztens videó interjú (1) virtuális marketing (1) webdesign (1) webshop karácsony (1) webshop manager (1) Címkefelhő
süti beállítások módosítása